Ugrás a fő tartalomra

100 kérdés TAG

Sziasztok!

Most egy kimerítően hosszú és nehéz taggel jöttem, gondolván, szeretnétek megtudni rólam olyan információkat, hogy éppen mit hallgatok, vagy hogy láttam-e már szellemet. Ugye izgatottak vagytok? Én mindenképpen, hiszen soha nem akartam elárulni nektek, hogy három év múlva tizenkilenc leszek. (Hallom a döbbent kiáltásokat.)



1.) Jelenleg mi a kedvenc dalod? 

Green Day: 21 Guns és Gary Jules: Mad world.

21 Guns

Mad World


2.) Most mit hallgatsz? 

Valami szappanoperát hallgatok a tévében. "Tudod, hogy kellek neked" "Ne mondd, hogy nem szívesen feküdnél le a volt feleséged húgával"

3.) Hány éves leszel 3 év múlva? 

19. 

4.) Láttál már hullócsillagot?

 Igen, többször is. Régebben apukámmal csillaghulláskor felkeltünk hajnalban, és kimentünk az udvarra megnézni őket. Idén pedig két nappal ugyan a híresztelt időpont után, de a legjobb barátnőmmel kiültünk a teraszukra. Egyet-kettőt elcsíptünk, bár lehet, hogy csak a szemünk káprázott, mert kicsit idegesek lettünk. A szomszéd macska gyanúsan mozdulatlanul ült, és bámult minket.

5.) Kívántál valamit? 

Igen. Hiába tudom, hogy semmiféle kívánság nem segít, azért mindig elmormolok valamit. Éjfélkor is szoktam, hátha... Persze sosem voltak nagy reményeim ezzel kapcsolatban.

6.) Teljesült? 

Nem. Egyetlen darab kívánságom sem teljesült még.

7.) Mi volt életed legjobb pillanata? 

Nem tudom. Lázasan gondolkodom rajta, de nem találok egy pillanatot sem, ami kiemelkedőbb lenne a többinél. 

8.) Életed legrosszabb napja? 

Amikor megszülettem.Ja nem, az az emberiség legrosszabb napja. Bocs. Erre szintén nem tudok érdemben válaszolni. Lehetetlen. Minden napomban van valami rossz. Ráadásul sokszor kaptam már rossz hírt, olyat, ami befolyásolta a személyiségemet, a jövőmet, és többnyire nem pozitív hatása volt, de nem érzem úgy, hogy bármelyiket is joggal hívhatom a legrosszabb napomnak.

9.) Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az?

Ez egy nagyon bonyolult kérdés, amire képtelen vagyok válaszolni. Sok kívánságom van, a többsége pedig nem is velem kapcsolatos. Egyet kiválasztani közülük... 

10.) Mikor van a névnapod?

Augusztus 5.

11.) Jól tanulsz? 

Igen. Szerencsére sosem volt komolyabb gondom a tanulással. Nem csak arról van szó, hogy okos vagyok, bár sokan állítják, hogy így van. Inkább azért vagyok fogékony az anyagra, mert érdekel. Ezenkívül el sem tudom képzelni, hogy valamikor ne osztályozzanak le, mert számomra a jegyek tényleges visszaigazolást jelentenek. Tudom, hogy ez nem így van. Attól még lehetek zseni (nem vagyok), hogy egyszer fáradt voltam vagy valami egyéb külső tényező befolyásolt, amikor dolgozatot írtam, feleltem, és ezért nem sikerült, de számomra valahogy ez nem számít. Istenigazából ki tudok borulni, ha hármast vagy kettest kapok, és bár a környezetemben senki sem várja el, hogy jó jegyeket szerezzek, kész tragédiaként fogom fel, ha az ellenkezője történik. Azt hiszem, én így próbálom növelni az önbizalmamat. Sikertelenül.

12.) Tudsz pókerezni?

 Nem. Egyáltalán nem. Tulajdonképpen semmilyen kártyajátékhoz nem értek.

13.) Vallásod? 

Nem szeretek a vallásról beszélni. Én is, a szüleim is meg vannak keresztelve, ennek ellenére engem nem neveltek kereszténynek. Főleg, hogy anyukám református, de valójában ateista, míg apukám elképzeléseivel nem vagyok tisztában. Szóval mindig nagyon óvatosan beszélek erről a témáról, mert fogalmam sincs, hogy mi számít bántónak, diszkriminatívnek vagy pejoratívnak a hívők számára. Görög-katolikusnak kereszteltek, de valójában agnosztikusnak vallom, hiszen jelen tapasztalataim alapján nem zárhatom ki kategorikusan Isten létezését, viszont be sem bizonyíthatom.

14.) Szereted a meséket? 

Igen. Főleg a Scooby Doot. 

15.) Voltál már kirándulni tengernél? 

Sosem. Szeretnék, de egyelőre nem jutottam odáig, a szüleim meg nem akarnak külföldre menni, mert nem beszélnek semmilyen nyelvet, bennem meg nem bíznak. 

16.) Van háziállatod? 

Nincs. Egy egész állatkertem van otthon. Három macskát tartunk el, és azt kell mondanom, hogy nagyon drágák, minden értelemben véve. Becses neveik Pamacs, Tigris és Vacak. Ezenkívül van két kutyánk, Vitéz és Dolly, na meg egy papagájunk, akit Lórinak kereszteltünk, de többnyire Sárgaságnak hívjuk. (Az nem egy betegség?)

17.) Kivel élsz együtt? 

7, 5 milliárd emberrel a Földön, de gondolom, nem erre céloztak. A szüleimmel, az előbb említett miniállatkerttel és a dédmamámmal. 

18.) Panel vagy családi ház? 

Családi házban élek, de semmi gondom nincs a panellal.

19.) Hol voltál utoljára?

Bettiék háza előtt. 

20.) Mit ettél utoljára? 

Zacskós levest sok borssal. 

21.) Ki hívott utoljára telefonon?

 Betti, a legjobb barátnőm.

22.) Horoszkópod? 

Oroszlán.

23.) Mitől félsz? 

Babáktól, sötéttől, a magánytól, a szeretteim halálától, a ráktól, attól, hogy nem leszek szerelmes, hogy sosem élek majd át olyan dolgokat, mint mások, a kilátástalanságtól, az érettségitől,  a főiskolától, hogy átvernek, hogy szánnak, az újdonságoktól. 

24.) Játszol valamilyen hangszeren? 

Nem. Szerettem volna, de nincs túl sok zenei érzékem, szóval inkább hanyagoltuk. 

25.) Nézel valamilyen sorozatot? 

Igen: Agymenők, Török kezdőknek, Válótársak, Szulejmán, Teen Wolf, Sherlock, Forever

26.) Édes vagy sós?

 Sós

27.) Van saját szobád?

 Van.

28.) Milyen színű a szobád?

A festéken orgonalila vagy valami hasonló lilás árnyalat neve állt, de én már régen rájöttem, hogy ezek a feliratok hazudnak. Nem elég az, hogy az én szobám minden kétséget kizáróan világoskék, a konyha átfestéséhez vett napsárga máz valójában éppen csak sötétebb a fehérnél.

29.) Van poszter a faladon? 

Igen, van. Egy Adele, egy Sherlock, és egy The Big Bang Theory. 

30.) Hordasz valamilyen ékszer?

Szinte soha. Néhány kamasz magazinból van pár nyakláncom és gyűrűm, és az idei nyaralásunkkor kaptam egy baglyos nyakláncot is, sőt, macis fülbevalóm is van, de nem szoktam hordani őket. Nem csak hogy zavarnak, de feleslegesek is.

31.) Mi a csengőhangod? 

Oasis: Wonderwall

32.) Voltál már egy híresség koncertjén?

 Soha. A koncertek túl hangosak nekem, és nagy a tömeg is. 

33.) Láttál már szellemet? 

Még soha. Egyébként abban sem vagyok biztos, hogy láthatnék-e. Mármint nem tudom, hogy hiszek-e bennük, hiszen nekem egy kicsit hm... sántít ez a halál utáni élet. Eddig még nem láttam olyan bizonyítékot, ami miatt hihetnék bennük, de megcáfolni sem tudom a létezésüket.

34. Jártál már Amerikában? 


Sosem. Nem is nagyon szeretnék. Mármint jó néhány múzeumot meglátogatnék, megnéznék híres épületeket és a többi, de ezt másutt is megtehetem, ha amúgy is utazásra kerülne sor. Nem vonz különösebben.

35. Hova jársz szilveszterezni? 



Leginkább sehová. Otthonülő típus vagyok, és a szilvesztert is a ház biztonságos falai közt töltöm. Ilyenkor olvasok, írok és fél füllel hallgatom, ahogy a mamám nevet Sas József ócska poénjain. Aztán éjfélkor anya felkel, apa is előkerül, aztán koccintunk, és mindenki megy a saját dolgára.

36. A legviccesebb ember, akit ismersz? 

Szívesen megnevezném, de a legviccesebb ember, akit ismerek jelen pillanatban nem ápol velem jó kapcsolatot, vagy legalábbis az én szemszögemből semmiképpen sem, így inkább mégsem tüntetem ki azzal, hogy megemlítem egy olyan felületen, ami fontos nekem. (Milyen kegyetlen vagyok, nem? Még jó, hogy egyébként nem is tud a blogomról, és ha tudna is, nem követné nyomon, hiszen... Á, bele sem kezdek!)

37. Tanulsz idegen nyelvet? 

Kettőt is. Németet és angolt. Az angolt még csak két éve, németet pedig már lassan tíz, de az oviban is "tanítottak" már nekünk egyet s mást, például azt, hogy mit jelent a Pflaume és Mütze. Amúgy szilva és sapka. 



38. Szeretsz olvasni? 

Fúj! Dehogy! Igen, nagyon szeretek olvasni.

39. Van rossz szokásod? 

Csak az van. Rágom a tollak végét vagy a körmömet (orális fixáció, mert menő vagyok.), és ezenkívül még rengeteg fura dolgot csinálok, de ezeket nem sorolom fel, mert az nagyon sok időt venne igénybe.

40. Háton alszol? 



Soha. Csak az oldalamon tudok aludni, azonbelül a jobbon. 

41. Ültél már repülőn?

Még nem. Szeretnék, de nekem egyelőre nincs fedezetem rá, a szüleim pedig nem hajlandóak külföldre menni nyaralni (mert minek, ha egyszer annyi, de annyi minden van Magyarországon, amit eddig még nem láttunk!)

42. Voltál már kórházban komolyabb baj végett? 

Komolyabb? Hm, hát volt egy orrmandulaműtétem, de szerintem az nem túl komoly. Amolyan "rutinműtét". (Az számít amúgy, ami nem engem érintett? Mert komoly baja már volt jó néhány családtagomnak, és én voltam velük a kórházban. Mi az? Nem elég pontos a kérdés!)

43. Mivel szeretnél foglalkozni felnőtt korodban? 

Szívesen lennék irodalomtörténész, ha azzal legalább egy hónapig meg tudnék élni, de sajnos ez nem így van. Egyébként mindenképpen magyarral vagy törivel (vagy mindkettővel) szeretnék foglalkozni, mert ezek a tárgyak állnak a legközelebb hozzám.

44. Nyár vagy tél? 

Nytél vagy Tnyár. Nem tudok választani. Nekem az összes évszak semleges. Nincs kedvencem. (Nézzétek csak meg a német tételemet.)

45. Plüssel alszol?

Igen. Van egy medvém, aminek nincs neve, mert fantáziátlan vagyok, és egy koalám, aminek még annyira sincs neve, mint a másiknak.

46. Félsz a sötétben? 

Kicsit. Inkább úgy fogalmaznék, hogy erős szorongásérzet tör rám, ha egyedül vagyok, és véletlenül éppen sötét van. De shh! 

47. Van örök ellenséged?

A murder enemy? Csak olyanom van! Nincsen. Szerintem butaság a hétköznapi életben ezt a szót használni. Vagy legalábbis nem helyes. Miért volna valaki az ellenséged? Maximum nem vagytok barátok, nem kedvelitek egymást, a viszonyotok rossz, de nem vagytok ellenségek. Kivéve, ha rendszeresen lövöldöztök egymásra, és minden erőtökkel azon vagytok, hogy lebuktassátok egymás titkos szervezetét, megakadályozzátok a másik akcióját vagy hogy megöljétek egymást. Szóval nem, nincs semmiféle ellenségem, sem halálos, sem haláltalan más.

48. Nyomulós vagy? 

Nem, semmiképpen sem. Nem az a típus vagyok, főleg, hogy annyi tapasztalatom van ezen a téren, mint a hegymászásban. Hallottam már róla.

49. Fent vagy facebookon? 



Igen.

50. Eltörted már valaha valamidet?

A telefonomat. Bocs, megint egy pontatlan kérdés. Ne hibáztassatok. Egyébként még szerencsére soha semmimet nem törtem el, pedig olyan szinten ügyetlen vagyok, hogy az ember azt hinni minden második héten a kórházban lődörgök. Amúgy szerintem egyedül a kudarckerülő magatartásomnak lehetek hálás emiatt, ugyanis miatta nem vágok bele semmi olyanba, ami nem kötelező, és meghaladhatja a képességeimet. A való életben halálra vagyok ítélve.



51. Űzöl valamilyen sportot rendszeresen? 



Nem.

52. Szoktál reggelizni? 

Ha szünet van, akkor általában igen, de egyébként nem igazán. Valahogy nem szeretem, mert felkavarodik a gyomrom, mire a suliba érek, azt hiszem az idegességtől. Mert amilyen aggodalmas típus vagyok, még egy egyszerű sulinap is szorongást vált ki belőlem. (Nyugi, nincsenek pszichés gondjaim. Azt hiszem.)

53. Késtél már el suliból?

Igen, de nagyon utálom a pontatlanságot, ezért csak véletlenül történhetett meg. Alsóban. Azóta maximum három percet késtem óráról, de az is inkább azért volt, mert tanárokkal beszéltem. Én ilyen jókislány vagyok.

54. Melyek a kedvenc napjaid? 

Május 2. Akkor szoktam kecskét áldozni. Ennél hülyébb kérdést még nem hallottam, szerintem erre nem lehet válaszolni. 

55. Mi a kedvenc színed? 

Piros, fekete. 

56. Mi a kedvenc elfoglaltságod? 

Olvasás, írás, sorozatnézés, blogolás, és képek letöltése We Heart It-ről

57. Mi a kedvenc tantárgyad?

Egyértelműen a magyar. A legjobb.


58. Kedvenc országod? 

Nincs. Eddig összesen öt alkalommal jártam a határokon kívül, mind szomszédos állam volt, így nem nagyon ismerem a világot. A legtöbb ország kultúrája, történelme és irodalma iránt pedig általános lelkesedéssel viseltetek, így tulajdonképpen nem tudok válaszolni a kérdésre.

59. Kedvenc nyelved? 

Magyar. Szerintem csodálatos. A németet és az angolt is szeretem, mert megvan azokban is a szépség, de a magyar... Egyszerűen fantasztikusak azok a mondatot, szófordulatok, kifejezések, amelyeket használunk nap, mint nap. A rengeteg szinonima olyan választékossá teszi a nyelvet, hogy élvezetes még belegondolni is. 

60. Kedvenc helyed? 

Nincs. Mindenhol jó, ahol csend van. (Lehetne ez a mottóm.)

61. Kedvenc énekeseid? 

Hm... Szerintem nincsen. Nem nagyon figyelek arra, hogy kitől mit hallgatok. Mármint, tudom, hogy Green Dayt és Imagine Dragonst meg a többit, de ha megkérdeznétek, hogy kik játszanak abban a bandában, komoly gondban lennék...

62. Kedvenc színészed? 

Na, erre viszont már könnyebben tudok válaszolni. Nem röviden, csak könnyebben. Elég sok színész van, akit szeretek. Martin Freeman, Benedict Cumberbatch, Sharon Rooney (aki szerepelt a Sherlock harmadik évadának első részében!), Leonardo Dicaprio, Jennifer Aniston, Allison Hannigan, Jim Prasons, Charlie Sheen és még sokan mások. (Akik nem jutnak eszembe)

63. Kedvenc filmed? 

Fák jú tanár úr. Nem tudom, mióta, de ez az. Egyébként nem szeretem annyira a filmeket, nem kötnek le úgy, mint mondjuk a sorozatok, de ez azért megfogott. (Szerintem kábé addig tart ez, mint egy Sherlock rész.)

64. Kedvenc éttermed? 

Nem járok étterembe...

65. Kedvenc dalod? 

Gary Jules: Mad world

66. Kedvenc kajád? 

Nincs

67. Kedvenc italod? 

100%-os narancslé, víz

68. Kedvenc meséd? 

Mese-mese: A császár új ruhája
Rajzfilm: Scooby-Doo

69. Kedvenc zenei stílus? 

Nincsen.

70. Kedven idézeted? 

Nem tudok választani: 












71. Kedvenc viseleted? 

Népi. Nincs.

72. Kedvenc oldalak? 


73. Összetartó családod van? 

Egyáltalán nincs. De ez már a bloghoz képest is személyes, szóval inkább nem fejteném ki, hogy miért gondolom ezt így.

74. Van testvéred? 

Nincs. Élem a boldog egykék felhőtlen életét. Halálra unom magam.

75. Hány barátod van? 

Jelenleg azt hiszem, van egyetlen egy darab, akiben megbízom, és az életem legtöbb történését megosztom vele. Ezenkívül van néhány felületesebb kapcsolatom is, amit barátinak nevezhetek, hiszen már ismerem őket egy ideje, és már osztottam meg velük személyesebb történeteket is, ahogy ők is velem, de ők nem olyan igazi barátok, akikre mindenféleképpen számíthatok, hanem azok, akiknek panaszkodhatsz napi öt percet, és fordítva.

76. Elmondasz nekik mindent? 

Nem, még annak az egynek sem. (Szomorú lesz, ha innen kell megtudnia.) 

77. Könnyen barátkozol? 

Nem igazán. Nem vagyok túl emberbarát, nem szeretek nyilvánosan császkálni sem, a beszélgetés pedig tényleg nem az én terepem. 

78. Van egy olyan barátod, aki külföldön lakik? 

Nincsen.

79. Szeretsz új emberrel megismerkedni/új barátokat találni? 

Egyáltalán nem. Nehéz. Ilyenkor még nem ismered a szokásaidat, a tűréshatárát, nem tudod, miről beszélhetsz vele vagy hogy milyen poénokra vevő. Ő sem ismer téged, ezért képtelen megkülönböztetni a zárkózott, elutasító megnyilvánulásaidat a szarkasztikus, ismerkedős vicceidtől. (Erre néha még a barátaim se jönnek rá.)

80. Jól kijössz a tanárokkal? 

Igen, szerencsére. Sosem volt nagyobb konfliktusom a tanárokkal, bár néha én is ugyanúgy szidom őket, ahogy bárki más.

81. Voltál már szerelmes?   

Nem, még nem voltam, hála az égnek!

82. Hajszíned? 

Barna, de jelenleg alul szőkésebb. 

83. Rövid vagy hosszú? 

Szerintem hosszú, bár lehet, hogy még középhosszúnak számít. Fogalmam sincs.

84. Szemszíned? 

Zöld. Na nem olyan szép zöld, mint amilyet most magatok elé képzeltek, hanem olyan ronda zöld.

85. Fogszabályzó? 

Kéne.

86. Szemüveges vagy? 

Nem.

87. Magasságod? 

160valamennyi, de pontosan adatot nem tudok mondani.

88. Súly? 

Erre nem kívánok válaszolni, főleg azért nem, mert fogalmam sincs róla.

89. Tetkó? 

Nincsen. Egyébként ellenzem.

90. Piercing? 

Az sincs.

91. Pesszimista vagy optimista? 

Megrögzött pesszimista vagyok. Így szép az élet.

92. Magabiztos vagy félénkebb? 

Félénkebb.

93. Elégedett vagy magaddal?

Semmiképpen sem. Ezt viszont nem fogom bővebben kifejteni.

94. Legrosszabb tulajdonságod? 

Nekem nincs legrosszabb tulajdonságom. Mindegyik ugyanolyan szörnyű. Lusta vagyok, sokat beszélek, fanatikus vagyok, önző, szeretem, ha dicsérnek, hajlamos vagyok arra, hogy felvágjak, néha furán viselkedem, nem tudom hol a határ, gyakran rosszindulatúnak tűnök, és még sorolhatnám...

95. Legjobb tulajdonságod? 

Erre nem tudok válaszolni.

96. Mi számít jobban a külső vagy a belső? 

Szeretném azt hinni, hogy a belső, de az emberek egyértelműen a külső alapján ítélnek, hiszen nem láthatják egyből a belsőnket. Én speciel nem a külső alapján ítélek, ha ítélek, és az a legutolsó dolog, amit kritizálok egy emberben, de mások természetesen nem így  vannak ezzel. Ez ellen pedig nem tehetek semmit.

97. Általában milyen a kedved? 

Többnyire lehangolt, nyomott és csendes vagyok. Valójában ez nem azt jelenti, hogy szomorú vagy búskomor volnék, csak nem szoktam annyit vigyorogni, mint mások. i

98. Könnyedén kijössz az emberekkel? 

Nem, nem igazán.A barátaimmal mondjuk többnyire igen, de hogy is mondjam... Elég szélsőséges megnyilvánulásaim vannak, ráadásul sokszor makacsan küzdök az igazamért, és ha kiderül, hogy tévedtem, hibáztam azt nem viselem túl jól. Ezenkívül imádok vitatkozni és kritizálni, erre pedig a legtöbben nem vevők.

99. Könnyen zavarba lehet hozni? 

Rettentően. Legalábbis szerintem.

100. Hogyan jellemeznéd magad?

Ez tényleg bonyolult. Először is a kérdés megint nem túl pontos, mert jellemezni a külsőt és a belsőt is lehet, és mivel nincsen megadva egyetlen támpont sem, fogalmam sincs, hogy mit is válaszolhatnék. Elnézést, de ezt inkább kihagyom.


Forrás: Angyalok és ördögök

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

15 dolog, amit csak az Odaát fanok értenek

Sziasztok! Mostanában méltatlanul hanyagoltam a Sherlockot és az Agymenőket is (oh, istenem, ne tudjátok mekkora bűntudatom van emiatt. még a 9. évadot sem láttam, pedig mióta kijött már!), viszont annál több időm volt az Odaáttal foglalkozni. Összeszedtem hát néhány dolgot, amit tényleg csak azok érthetnek, akik nézik a sorozatot, illetve amelyek kiakasztanák azokat, akik nem. Tulajdonképpen sírva rohannának szentelt vízért meg papért, hogy na akkor kezdődjék az ördögűzés, míg mi halálos nyugalommal várnánk, míg a két Winchester vagy a Pokol Királya meg nem jelenik reverendában. A szívetek mélyén ti is tudjátok, hogy nem túlzok...

Sherlock Holmes összes ingyen

Sziasztok!  A mai bejegyzésben szeretnék segédkezet nyújtani mindenkinek, aki Sherlock Holmes rajongó, és sajnos nincs lehetősége arra, hogy megszerezze Doyle eme gyűjteményét (Hogy ki adhatta el ezt a kincset, nem tudom, de ezúton is megragadnám az alkalmat, hogy köszönetet mondjak érte.) Ennek a második kötetét azonban már tényleg nem lehet sehol sem megtalálni, ami szerintem nemcsak engem kerget őrületbe. És az még csak hagyján, hogy egybe nem lehet megkapni ezeket a novellásköteteket, de önálló kiadásban sem fellelhető egyik sem. (Na jó, ez nem teljesen igaz: A sátán kutyája című ismert darabot meg lehet venni, de A félelem völgyét már nem, továbbá a Sherlock Holmes esetnaplóját és a Sherlock Holmes: Az utolsó meghajlást sem.) . Úgy sejtem, ilyenből akad bőven, ugyanis én speciel tűvé tettem az egész világot a Sherlock Holmes összes története I. című darabért, és így is egyetlen egy darabot találtam belőle, méghozzá antikváriumi példányt. Miután hónapokig gyötrődtem azon, h