Ugrás a fő tartalomra

Sherlock 4. évad: TRAILER!

Sziasztok!

Tegnap este félig-meddig alvásra készen vártam, hogy elkezdődjön a Sherlock (mi más?) - ami egyébként az RTL+-on megy, jelenleg a 3. évad 2. része fog következni (igen, az esküvő), szóval ha érdekel valakit, akkor vasárnaponként 22:45-kor kezdődik -, és megtagadva könyvmoly elveimet a hátramaradó időt facebookozással töltöttem ki. Unottan görgettem lefelé a rengeteg Cumberbatch, Dr. Strange kép és blogos bejegyzések között, mikor felbukkant a trailer. Azt hittem, kiugrik a szívem a helyéből. 


Egyszerre lettem tőle izgatott és szomorú is, mivel még így is van fél év az új évadig, ami akkor is, ha ennek ellenkezőjével nyugtatjuk magunkat, nagyon hosszú idő. Ezenkívül felröppentek olyan hírek is, hogy esetleg ez lesz az utolsó évad, Mark Gatiss meg még poénkodott is, hogy hát igen, nem lesz ötödik, de hatodik igen... A BBC-nek sajátos humora van. 

Egyébként, a Baker Street-i állapotok nem tűnnek valami bizalomgerjesztőnek, és a rémhírek miatt tényleg nagyon beparáztam, hiszen elég végignézni a trailert, és máris látja az ember, eléggé apokaliptikus... Bár a trailerek többsége annak hat, ezzel próbálom vigasztalni magamat.

Nektek hogy tetszik a trailer? Várjátok már? Mit gondoltok, mi újság Moriarty-val? Írjátok meg kommentben!

Megjegyzések

  1. Hát, az én figyelmemet felkeltette. Érdekesen hangzik a negyedik évad is. Úgy látom sok új izgalmat kaphatunk benne. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a kommentedet! Engem is eléggé felcsigázott, úgyhogy már tűkön ülve várom a 2017-et :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

15 dolog, amit csak az Odaát fanok értenek

Sziasztok! Mostanában méltatlanul hanyagoltam a Sherlockot és az Agymenőket is (oh, istenem, ne tudjátok mekkora bűntudatom van emiatt. még a 9. évadot sem láttam, pedig mióta kijött már!), viszont annál több időm volt az Odaáttal foglalkozni. Összeszedtem hát néhány dolgot, amit tényleg csak azok érthetnek, akik nézik a sorozatot, illetve amelyek kiakasztanák azokat, akik nem. Tulajdonképpen sírva rohannának szentelt vízért meg papért, hogy na akkor kezdődjék az ördögűzés, míg mi halálos nyugalommal várnánk, míg a két Winchester vagy a Pokol Királya meg nem jelenik reverendában. A szívetek mélyén ti is tudjátok, hogy nem túlzok...

Sherlock Holmes összes ingyen

Sziasztok!  A mai bejegyzésben szeretnék segédkezet nyújtani mindenkinek, aki Sherlock Holmes rajongó, és sajnos nincs lehetősége arra, hogy megszerezze Doyle eme gyűjteményét (Hogy ki adhatta el ezt a kincset, nem tudom, de ezúton is megragadnám az alkalmat, hogy köszönetet mondjak érte.) Ennek a második kötetét azonban már tényleg nem lehet sehol sem megtalálni, ami szerintem nemcsak engem kerget őrületbe. És az még csak hagyján, hogy egybe nem lehet megkapni ezeket a novellásköteteket, de önálló kiadásban sem fellelhető egyik sem. (Na jó, ez nem teljesen igaz: A sátán kutyája című ismert darabot meg lehet venni, de A félelem völgyét már nem, továbbá a Sherlock Holmes esetnaplóját és a Sherlock Holmes: Az utolsó meghajlást sem.) . Úgy sejtem, ilyenből akad bőven, ugyanis én speciel tűvé tettem az egész világot a Sherlock Holmes összes története I. című darabért, és így is egyetlen egy darabot találtam belőle, méghozzá antikváriumi példányt. Miután hónapokig gyötrődtem azon, h

100 kérdés TAG

Sziasztok! Most egy kimerítően hosszú és nehéz taggel jöttem, gondolván, szeretnétek megtudni rólam olyan információkat, hogy éppen mit hallgatok, vagy hogy láttam-e már szellemet. Ugye izgatottak vagytok? Én mindenképpen, hiszen soha nem akartam elárulni nektek, hogy három év múlva tizenkilenc leszek. (Hallom a döbbent kiáltásokat.)