Ugrás a fő tartalomra

Stayin' Alive - avagy egy furcsa tag története

Sziasztok!
Még régebben találkoztam Miminél ezzel a taggel, és annyira megtetszett, hogy azonnal ki is töltöttem. Nincs túl sok szám a telefonomon, sajnos, ezért kicsit megijedtem, hogy nem lesz elég a bejegyzéshez, de szerencsére még ki is maradt.

Teendők: Lépj be a telefonod lejátszási listájába, és a számok címével válaszolj a kérdésekre. Minden új kérdésnél léptess előre egyet. Csalni nem ér, még akkor sem, ha valami hatalmas baromság jön ki!

1. Ha azt kérdezik, "Ez rendben van?" Erre te: 21 Guns (Green Day)

2. Mi jellemezné a legjobban a személyiséged? 21st Century Breakdown (Green Day)

3. Mit szeretsz egy pasin? Hello (Adele)

4. Mi az életcélod? All I Want Is You (Barry Louis Polisar)

5. Mi a mottód? Addicted To You (Avicii)

6. Mit gondolnak rólad a barátaid? Hey Brother (Avicii)

7. Mire gondolsz gyakran? Bleeding Out (Imagine Dragons)

8. Mennyi 2+2? Grenade (Bruno Mars)

9. Mit gondolsz a legjobb barátodról, The Lazy Song (Bruno Mars)

10. Mi az élettörténeted? Treasure (Bruno Mars)

11. Mi leszel, ha nagy leszel? Demoms (Imagine Dragons)

12. Mire gondolsz, ha meglátod azt, akit szeretsz? Fuckin' Perfect (Pink)

13. Mit gondolnak rólad a szüleid? Funhouse (Pink)

14. Mi a hobbid? Good Times Bad Times (Led Zeppelin)

15. Mire fogsz táncolni az esküvődön? All of Me (John Legend)

16. Mit játszanak majd a temetéseden? Tik Tok (Ke$ha)

17. Mi a legnagyobb titkod? Mad World (Gary Jules)

18. Mit gondolsz a barátaidról? On Top of The World (Imagine Dragons)

19. Mi az, amit megbántál? Ain't Fun (Paramore)

20. Hogyan fogsz meghalni? Just Give Me A Reason (Pink)

21. Mi a legrosszabb, ami történhet? Radioactive (Imahine Dragons)

22. Mi nevettet meg? Raise Your Glass (Pink)

23. Mi ríkat meg? Umbrella (Rihanna)

24. Megházasodsz valaha? Chandelier (Sia)

25. Mi ijeszt meg a legjobban? So What (Pink)

26. Kedvel téged valaki? The Static Age (Green Day)

27. Mi lesz ennek a bejegyzésnek a címe? Stayin' Alive (Bee Gees)
(It's so boring, isn't it?) 

Ha van kedvetek, ti is töltsétek ki a taget! Nekem nagyon tetszett, és néhány válasz... szóval hihetetlen, hogy pont azok jöttek ki, amik... 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

15 dolog, amit csak az Odaát fanok értenek

Sziasztok! Mostanában méltatlanul hanyagoltam a Sherlockot és az Agymenőket is (oh, istenem, ne tudjátok mekkora bűntudatom van emiatt. még a 9. évadot sem láttam, pedig mióta kijött már!), viszont annál több időm volt az Odaáttal foglalkozni. Összeszedtem hát néhány dolgot, amit tényleg csak azok érthetnek, akik nézik a sorozatot, illetve amelyek kiakasztanák azokat, akik nem. Tulajdonképpen sírva rohannának szentelt vízért meg papért, hogy na akkor kezdődjék az ördögűzés, míg mi halálos nyugalommal várnánk, míg a két Winchester vagy a Pokol Királya meg nem jelenik reverendában. A szívetek mélyén ti is tudjátok, hogy nem túlzok...

Sherlock Holmes összes ingyen

Sziasztok!  A mai bejegyzésben szeretnék segédkezet nyújtani mindenkinek, aki Sherlock Holmes rajongó, és sajnos nincs lehetősége arra, hogy megszerezze Doyle eme gyűjteményét (Hogy ki adhatta el ezt a kincset, nem tudom, de ezúton is megragadnám az alkalmat, hogy köszönetet mondjak érte.) Ennek a második kötetét azonban már tényleg nem lehet sehol sem megtalálni, ami szerintem nemcsak engem kerget őrületbe. És az még csak hagyján, hogy egybe nem lehet megkapni ezeket a novellásköteteket, de önálló kiadásban sem fellelhető egyik sem. (Na jó, ez nem teljesen igaz: A sátán kutyája című ismert darabot meg lehet venni, de A félelem völgyét már nem, továbbá a Sherlock Holmes esetnaplóját és a Sherlock Holmes: Az utolsó meghajlást sem.) . Úgy sejtem, ilyenből akad bőven, ugyanis én speciel tűvé tettem az egész világot a Sherlock Holmes összes története I. című darabért, és így is egyetlen egy darabot találtam belőle, méghozzá antikváriumi példányt. Miután hónapokig gyötrődtem azon, h

100 kérdés TAG

Sziasztok! Most egy kimerítően hosszú és nehéz taggel jöttem, gondolván, szeretnétek megtudni rólam olyan információkat, hogy éppen mit hallgatok, vagy hogy láttam-e már szellemet. Ugye izgatottak vagytok? Én mindenképpen, hiszen soha nem akartam elárulni nektek, hogy három év múlva tizenkilenc leszek. (Hallom a döbbent kiáltásokat.)