Ugrás a fő tartalomra

Sorozatok, amiket szeretnék megnézni, de valószínűleg sosem fogok

Sziasztok!

Akkor most mindenki fellélegezhet: végre nem Sherlock témájú bejegyzéssel állok elő, hanem egy olyannal, aminek az ötlete egy Sherlock-bejegyzés írása közben fogant meg a fejemben. (Hát, úgy látszik már sosem szabadulhattok meg ettől a sorozattól.) 
Nos, a helyzet az, hogy mint ismeretes, imádok sorozatokat nézni. Nem vagyok akkora fan, hogy az egész napom abból álljon, hogy a neten ezeket nézzem, és szerintem nincsen még 10 sorozat sem, amit az elejétől a végéig láttam volna. De, és most jön a lényeg, ha egy sorozatra rápörgök, akkor ott kő kövön nem marad. Szerencsére odáig még nem jutottam el, hogy rajongói oldalt nyissak (minek? Itt vagytok nekem ti. Szinte látom a lelki szemeim előtt, ahogy mohó tekintettel várjátok a legújabb agymenésemet. Ja, várjatok, az én vagyok, csak visszatükröződik a laptop képernyőjén az arcom), de azért elég sokat beszélek, írok, és még annál is többet gondolkodom rajtuk.

Rengeteg sorozat van, ami iránt élénken érdeklődöm, de tudom, hogy úgysem fogom soha végignézni. Hogy miért nem? 

A) Sajnálom rá az időt

Itt a nyolc meg a százhuszonegy évados sorozatokról beszélek (Cobra11... khm), illetve azokról, amiknél egy rész is nagyon hosszú. (Khm... nincs rá példám)

B) Sajnálom rá a netet

Mert én lelkiismeretes gyerek vagyok, és nem akarom, hogy az apám egyszer szívrohamot kapjon attól, hogy már megint lefogyasztottam a netet a gépről... 

C) Mindkettő

Szóval, néhány sorozatnak el kell fogadnia, hogy még lehetőséget sem adok nekik. Íme ezekről a szegény, sanyarú sorsú szériákról egy lista:

1. Ki vagy, doki?

Őszintén szólva, fogalmam sincs, hogy ez a sorozat miről szól, de sokan istenítik, a címe érdekes, és egyébként meg mindegy is az ok, mert valószínűleg úgysem fogom soha végignézni.

2. Star Trek

Spock és Agymenők. Ennél több indok nem kell. Ja, de van: akkor megérthetem azt a filmet, amiben Cumberbatch játszik. 

(Remélem nem égek be, és tényleg ebben a sorozatban játszik... oké, ennyire műveletlen még én sem vagyok, meg annyi célozgatás után az Agymenőkből... szép is lenne, ha nem tudnám)

3. Dr. Csont

Fáj bevallani, de hiába imádom, hiába rajongok lehetetlen módon a Bones-Booth párosért, még sosem volt példa arra, hogy az elejétől a végéig megnézzem. Néhány évadot már kívülről fújok, köszönhetően az RTL klubcsaládnak, de van, amiben meg fogalmam sincs, hogy mi történt. Azt sem tudom, hogy kezdődött az egész, és arról sincs fogalmam, hogy mi van a kilencedik évadban. Sokáig azt sem tudtam, hogy van annyi. (Jó, hogy már a 11. évadot forgatják...)

4. Castle

Az elején tisztára bezsongtam rá. Egy krimiíró, aki nyomoz? Hát hogy a fenébe ne imádnám? Kár, hogy aztán lemaradtam, és most már azt sem tudom, hogy milyen szálak követik egymást. És könyörgöm, mégis mikor jöttek össze Kate-tel?

5. Kínos


Szintén egy író, vagy legalábbis egy írni szándékozó lány, meg a szokásos tinibonyodalmak. Én sem vagyok annyira kőszívű, hogy ez ne érdekeljen... Persze, mire én valaha odáig jutok, hogy elkezdjem...Na jó, sosem fogok odáig eljutni.

6. Jóbarátok

Ne, ne verjetek meg! Nem arról van szó, hogy ezt a mindenki által ismert, zseniális sorozatot ne szeretném, vagy hogy ne láttam volna belőle rengeteg részt, csak arról, hogy még nem láttam mindegyiket. Sőt... Az első két évad, a középső és az utolsó kettő körülbelül megvan, de a többi... Az emberiség szégyene vagyok. 

(Pedig, mennyire imádom őket! Chandler a kedvencem, és emiatt szerettem meg Jennifer Anistont is...)


7. Supernatural

Nem tudom, miről szól, de az emberek nagyon szeretik, szóval...

Hát, egyelőre ennyi lenne a listám, de van egy olyan sejtésem, hogy nemsokára bővülni fog. 

Ti milyen sorozatokat szeretnétek megnézni? Írjátok meg kommentben!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

15 dolog, amit csak az Odaát fanok értenek

Sziasztok! Mostanában méltatlanul hanyagoltam a Sherlockot és az Agymenőket is (oh, istenem, ne tudjátok mekkora bűntudatom van emiatt. még a 9. évadot sem láttam, pedig mióta kijött már!), viszont annál több időm volt az Odaáttal foglalkozni. Összeszedtem hát néhány dolgot, amit tényleg csak azok érthetnek, akik nézik a sorozatot, illetve amelyek kiakasztanák azokat, akik nem. Tulajdonképpen sírva rohannának szentelt vízért meg papért, hogy na akkor kezdődjék az ördögűzés, míg mi halálos nyugalommal várnánk, míg a két Winchester vagy a Pokol Királya meg nem jelenik reverendában. A szívetek mélyén ti is tudjátok, hogy nem túlzok...

Sherlock Holmes összes ingyen

Sziasztok!  A mai bejegyzésben szeretnék segédkezet nyújtani mindenkinek, aki Sherlock Holmes rajongó, és sajnos nincs lehetősége arra, hogy megszerezze Doyle eme gyűjteményét (Hogy ki adhatta el ezt a kincset, nem tudom, de ezúton is megragadnám az alkalmat, hogy köszönetet mondjak érte.) Ennek a második kötetét azonban már tényleg nem lehet sehol sem megtalálni, ami szerintem nemcsak engem kerget őrületbe. És az még csak hagyján, hogy egybe nem lehet megkapni ezeket a novellásköteteket, de önálló kiadásban sem fellelhető egyik sem. (Na jó, ez nem teljesen igaz: A sátán kutyája című ismert darabot meg lehet venni, de A félelem völgyét már nem, továbbá a Sherlock Holmes esetnaplóját és a Sherlock Holmes: Az utolsó meghajlást sem.) . Úgy sejtem, ilyenből akad bőven, ugyanis én speciel tűvé tettem az egész világot a Sherlock Holmes összes története I. című darabért, és így is egyetlen egy darabot találtam belőle, méghozzá antikváriumi példányt. Miután hónapokig gyötrődtem azon, h

100 kérdés TAG

Sziasztok! Most egy kimerítően hosszú és nehéz taggel jöttem, gondolván, szeretnétek megtudni rólam olyan információkat, hogy éppen mit hallgatok, vagy hogy láttam-e már szellemet. Ugye izgatottak vagytok? Én mindenképpen, hiszen soha nem akartam elárulni nektek, hogy három év múlva tizenkilenc leszek. (Hallom a döbbent kiáltásokat.)