Ugrás a fő tartalomra

Az Odaát 10 legfontosabb szabálya

Sziasztok!

Lehet, hogy az Odaát csak egy sorozat. Lehet, hogy nincs semmi jelentősége annak, ami benne történik, DE! Ha esetleg mégis dolgotok akadna egy szellemmel/démonnal/leviatánnal/gonosz arkangyallal/a Pokol Királyával/Winchesterrel (ekkora szerencséje persze senkinek nincs), akkor van egy-két dolog, amit jobb lesz, ha figyelembe vesztek. Íme a lista: 


  1.  Ha beállít hozzád valaki, és azt mondja, maradj a sókörön belül: maradj ott! (Talán túléled.)

  1.  Ha valaki csupán "egy apró-cseprő szívességért", amit 10 év múlva kell odaadnod neki, felajánlja, hogy teljesíti a leghőbb vágyadat, ne köss alkut!
  2.  Ha az Úr egyik angyala megjelenik előtted, ne mondj igent! (Főleg akkor nem, ha azt mondja, hogy a kezdetek kezdete óta félreértik őt, és valójában azért bukott el, mert túlságosan szerette Istent.)
  3.  Ne szökj meg a Winchesterek elől! (Úgyis megtalálnak.)
  4.  Ne öld meg a Winchestereket! (Úgysem sikerül. Ha véletlenül szíven szúrod őket/a Pokolra küldöd őket/bedugod őket egy ketrecbe Mihállyal és Luciferrel/stb. számíts arra, hogy úgyis felélednek.)
  5. Ne   bántsd az Impalát! (Fájni fog.)
  6. Feltörekvő gonosz vagy? Esetleg csak valami egyszerű démon? Hagyj fel minden reménnyel. A Pokol Királya is csak úgy tudta megőrizni a hatalmát, hogy együtt működött a Winchesterekkel.
  7.  Ne említsd meg Lisát és Bent! (Dean Samet azzal fenyegette meg, hogy betöri az orrát. Szerinted mit tenne VELED, ha megemlítenéd őket? Ne gondolj bele.)
  8. Ha piros rúnákat találsz a faladra festve, ne piszkáld őket!
  9.  Mindig, értsd: mindig legyen nálad legalább egy a felsoroltak közül:
    • démonölő kés
    • démonölő pisztoly
    • angyalkard
    • szenteltvíz
    • ezüstkés
    • Cas
    • egy Winchester 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

15 dolog, amit csak az Odaát fanok értenek

Sziasztok! Mostanában méltatlanul hanyagoltam a Sherlockot és az Agymenőket is (oh, istenem, ne tudjátok mekkora bűntudatom van emiatt. még a 9. évadot sem láttam, pedig mióta kijött már!), viszont annál több időm volt az Odaáttal foglalkozni. Összeszedtem hát néhány dolgot, amit tényleg csak azok érthetnek, akik nézik a sorozatot, illetve amelyek kiakasztanák azokat, akik nem. Tulajdonképpen sírva rohannának szentelt vízért meg papért, hogy na akkor kezdődjék az ördögűzés, míg mi halálos nyugalommal várnánk, míg a két Winchester vagy a Pokol Királya meg nem jelenik reverendában. A szívetek mélyén ti is tudjátok, hogy nem túlzok...

Sherlock Holmes összes ingyen

Sziasztok!  A mai bejegyzésben szeretnék segédkezet nyújtani mindenkinek, aki Sherlock Holmes rajongó, és sajnos nincs lehetősége arra, hogy megszerezze Doyle eme gyűjteményét (Hogy ki adhatta el ezt a kincset, nem tudom, de ezúton is megragadnám az alkalmat, hogy köszönetet mondjak érte.) Ennek a második kötetét azonban már tényleg nem lehet sehol sem megtalálni, ami szerintem nemcsak engem kerget őrületbe. És az még csak hagyján, hogy egybe nem lehet megkapni ezeket a novellásköteteket, de önálló kiadásban sem fellelhető egyik sem. (Na jó, ez nem teljesen igaz: A sátán kutyája című ismert darabot meg lehet venni, de A félelem völgyét már nem, továbbá a Sherlock Holmes esetnaplóját és a Sherlock Holmes: Az utolsó meghajlást sem.) . Úgy sejtem, ilyenből akad bőven, ugyanis én speciel tűvé tettem az egész világot a Sherlock Holmes összes története I. című darabért, és így is egyetlen egy darabot találtam belőle, méghozzá antikváriumi példányt. Miután hónapokig gyötrődtem azon, h

100 kérdés TAG

Sziasztok! Most egy kimerítően hosszú és nehéz taggel jöttem, gondolván, szeretnétek megtudni rólam olyan információkat, hogy éppen mit hallgatok, vagy hogy láttam-e már szellemet. Ugye izgatottak vagytok? Én mindenképpen, hiszen soha nem akartam elárulni nektek, hogy három év múlva tizenkilenc leszek. (Hallom a döbbent kiáltásokat.)