Ugrás a fő tartalomra

5 oldal, amit rendszeresen látogatok

Sziasztok!

Nem mondom, hogy az interneten élem az életemet, de az tény, hogy a blog, a szociális érintkezés és sokszor a tanulás miatt is szerves része a mindennapjaimnak az, hogy leülök a laptop elé, és pötyögök valamit: rákeresek egy-egy szóra a bab.la-n vagy éppen wikit olvasgatok. Ne feledjük azonban, hogy az internetet manapság elsősorban nem információszerzésre vagy kapcsolattartásra használjunk, hanem szórakozásra. Hogy ez jó-e vagy sem, azt most nem fejteném ki bővebben. Nyilván mindenkinek vannak olyan oldalai, blogjai, amiket szívesen látogat. Én is összeszedtem nektek 5-öt, a listát a "Tovább olvasokra" kattintva láthatjátok.

1. We Heart It



A legelső oldal a We Heart It, ami alapját adta az Instagram szívecskézős tetszésnyilvánításának. Amikor bekerültem a blogvilágba, azonnal ezt az oldalt kezdtem használni. Rengeteg jó minőségű, érdekes kép van rajta, amit felhasználhatunk a bejegyzésekhez, illetve mi is tölthetünk fel saját fotókat. Ha esetleg csak nézegetnénk a művészi, sejtelmes stb. képeket, arra is tökéletes. Nekem tetszik az oldal elrendezése, bár a régebbi ikonja jobban tetszett.

2. Tíz dolog

Mindenkinek tudom ajánlani ezt az oldalt. Már nem emlékszem, hogy találtam rá, de szerencsém, hogy nem vesztetettem szem elől az évek során. A listákat mindenki szereti: rövidek, tömörek, lényegre törőek és általában megnevettetik az embert. A Tíz dolog sok témáról ír: divatról, életmódról, könyvekről és így tovább. Általában az aktualitásokhoz is hozzáfűz valamit, természetesen mókás, ironikus cikkeket írva. Az oldal könnyen betölt telefonon is, fogytán lévő mobilneten. Ha van öt szabad perced, kattints rá, olvass bele és mosolyogj!

3. Pinterest



A következő képes oldalt nem képletöltésre szoktam használni. A Pinteresten táblákat lehet létrehozni, ami nekem nagyon tetszik, mert így az elmentett pineket könnyedén rendszerezhetem.

4. Tumblr



A Tumblr megint csak más. Ez nem olyan egyoldalú, mint a Pinterest vagy a We Heart It, nemcsak a képfeltöltésre specializálódott. lehet közzétenni videókat, írásos posztokat is. Mégis: a tumblr-ön általában rövid idézeteken és képeken keresztül kommunikál a fandom. Bizony, a tumblr a fanok gyűjtőhelye: az Odaát, a Sherlock, a Doctor Who és az összes többi, kicsit is felkapott sorozat, film, könyv rajongói ott élik ki beteg vágyaikat: fanfictionöket írnak, teóriákat állítanak fel, képeket szerkesztenek és osztanak meg. Én elsősorban nevetni járok fel tumblr-re, illetve gifeket töltök le. Apám, hogy abból mennyi van ott!


És végül itt egy magyar oldal is, ami hasonló a tumblr-höz, azt leszámítva, hogy nem annyira a vizuális oldalra koncentrál, sőt: csak írásokat lehet közölni rajta. Nem mondom, hogy a Merengőre csak igényes írások kerülnek ki, de azért sokkal magasabb a színvonal ott, mint... bárhol másutt. Én nagyon szeretek itt böngészni, ugyanis mindenféle fandom megtalálható itt, ráadásul kreatív ötletekkel, ügyes írókkal találkozhatok benne. Ha még nem hallottatok róla, de titeket is elkapott a rajongási láz, kukkantsatok be!

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésemet :) Nektek mik a kedvenc oldalaitok? Véleményeiteket, gondolataitokat, észrevételeiteket írjátok meg! Üdv: Kriszti :)

Megjegyzések

  1. A Tiz dologra pont ma találtam rá, nekem is nagyon tetszik :) A Merengőről már hallottam, de eddig nem néztem rá, most pótolom.
    A képes oldalakat mind próbáltam, de csak a We heart it maradt meg, azt nagy szeretettel használom. A Pinterest és a Tumblr nem igazán jött be :D
    Én még a moly.hu-t szeretem nagyon, tudom neked ajánlani ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Mint minden könyvmoly, én is nagy moly.hus vagyok. Nagyon szeretem azt az oldalt is, de egyelőre azért nem tettem bele ebbe a bejegyzésbe, mert tervezek egy top5 könyves oldal bejegyzést, de köszönöm az ajánlásodat és a kommentedet is :)
      Üdv: Kriszti

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

15 dolog, amit csak az Odaát fanok értenek

Sziasztok! Mostanában méltatlanul hanyagoltam a Sherlockot és az Agymenőket is (oh, istenem, ne tudjátok mekkora bűntudatom van emiatt. még a 9. évadot sem láttam, pedig mióta kijött már!), viszont annál több időm volt az Odaáttal foglalkozni. Összeszedtem hát néhány dolgot, amit tényleg csak azok érthetnek, akik nézik a sorozatot, illetve amelyek kiakasztanák azokat, akik nem. Tulajdonképpen sírva rohannának szentelt vízért meg papért, hogy na akkor kezdődjék az ördögűzés, míg mi halálos nyugalommal várnánk, míg a két Winchester vagy a Pokol Királya meg nem jelenik reverendában. A szívetek mélyén ti is tudjátok, hogy nem túlzok...

Sherlock Holmes összes ingyen

Sziasztok!  A mai bejegyzésben szeretnék segédkezet nyújtani mindenkinek, aki Sherlock Holmes rajongó, és sajnos nincs lehetősége arra, hogy megszerezze Doyle eme gyűjteményét (Hogy ki adhatta el ezt a kincset, nem tudom, de ezúton is megragadnám az alkalmat, hogy köszönetet mondjak érte.) Ennek a második kötetét azonban már tényleg nem lehet sehol sem megtalálni, ami szerintem nemcsak engem kerget őrületbe. És az még csak hagyján, hogy egybe nem lehet megkapni ezeket a novellásköteteket, de önálló kiadásban sem fellelhető egyik sem. (Na jó, ez nem teljesen igaz: A sátán kutyája című ismert darabot meg lehet venni, de A félelem völgyét már nem, továbbá a Sherlock Holmes esetnaplóját és a Sherlock Holmes: Az utolsó meghajlást sem.) . Úgy sejtem, ilyenből akad bőven, ugyanis én speciel tűvé tettem az egész világot a Sherlock Holmes összes története I. című darabért, és így is egyetlen egy darabot találtam belőle, méghozzá antikváriumi példányt. Miután hónapokig gyötrődtem azon, h

100 kérdés TAG

Sziasztok! Most egy kimerítően hosszú és nehéz taggel jöttem, gondolván, szeretnétek megtudni rólam olyan információkat, hogy éppen mit hallgatok, vagy hogy láttam-e már szellemet. Ugye izgatottak vagytok? Én mindenképpen, hiszen soha nem akartam elárulni nektek, hogy három év múlva tizenkilenc leszek. (Hallom a döbbent kiáltásokat.)